The book thief

The book thief

Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Ζευγάρια 4









(Βράδυ. Οι δρόμοι βρεγμένοι από τη βροχή που προηγήθηκε. Εκείνη μέσα στο αυτοκίνητο, σκυφτή. Εκείνος έρχεται, πλησιάζει διστακτικά, ανοίγει την πόρτα και μπαίνει μέσα. Εκείνη τον κοιτάζει. Εκείνος κοιτάζει μπροστά.)

Εκείνη: Λοιπόν; Πού ήσουν χθες; Σε περίμενα όλο το βράδυ. Γιατί δεν ήρθες;
Εκείνος: ....
Εκείνη: Σου μιλάω! Δεν μ’ ακούς;
Εκείνος: Σ’ ακούω.
Εκείνη: Πες κάτι!
Εκείνος: Δεν έχω τι να πω. Λυπάμαι..
Εκείνη: Για ποιο απ’ όλα;
Εκείνος: Για όλα.
Εκείνη: Και μ’ ένα λυπάμαι, νομίζεις ότι όλα είναι εντάξει; Ότι όλα διορθώθηκαν;
Εκείνος: .....
Εκείνη: Τι συμβαίνει; Πες μου! Μίλα μου!
Εκείνος: Σε παρακαλώ, μπορούμε να το συζητήσουμε αργότερα;
Εκείνη: Όχι, τώρα θα το συζητήσουμε. Θα μου πεις τι συμβαίνει. Πρέπει να ξέρω.
Εκείνος: Δεν μπορώ.
Εκείνη: Γιατί;
Εκείνος: Γιατί ούτε εγώ ξέρω.
Εκείνη: Τι πάει να πει αυτό;
Εκείνος: Πως δεν ξέρω. Όλο αυτό μεταξύ μας, δεν ξέρω τι είναι. Δεν...
Εκείνη: Τι δεν;
Εκείνος: Δεν ξέρω αν μπορώ να το συνεχίσω, να το στηρίξω...
Εκείνη: Γιατί;
Εκείνος: Δεν νιώθω έτοιμος. Δεν ξέρω αν μπορώ να σου δώσω αυτό που ζητάς, αυτό που...
Εκείνη: Τι ζητάω;
Εκείνος: Προσοχή, τρυφερότητα, αγάπη.. Εγώ...
Εκείνη: Τι εσύ;
Εκείνος: Εγώ δεν είμαι εκεί. Δεν ξέρω αν μπορώ να τα προσφέρω όλα αυτά.
Εκείνη: Είναι τόσο δύσκολα;
Εκείνος: Όχι, είναι τόσο όμορφα κι εγώ δεν ξέρω πόση ομορφιά έχει απομείνει μέσα μου.. Έχω κάνει πολλά..
Εκείνη: Τι;
Εκείνος: Και έχω περάσει ακόμα περισσότερα...
Εκείνη: Τι;
Εκείνος: Κι όλο αυτό... Με πνίγει...
Εκείνη: Φοβάσαι...
Εκείνος: Πάει τόσος καιρός που έχει να μου συμβεί κάτι τέτοιο...
Εκείνη: Μη δω ποιος είσαι...
Εκείνος: Και δε ξέρω πώς να το χειριστώ...
Εκείνη: Ποιος είσαι;
Εκείνος: Και δε θα ήταν δίκαιο για σένα...
Εκείνη: Ανάθεμα σε...
Εκείνος: Δε θέλω να σε πληγώσω...
Εκείνη: Τι;
Εκείνος: Δε θέλω...
Εκείνη: Να με πληγώσεις;
Εκείνος: Ναι...
Εκείνη: Και τώρα τι πιστεύεις ότι κάνεις;
Εκείνος: Σε προειδοποιώ.. Για να φύγεις τώρα που είναι ακόμα νωρίς..
Εκείνη: Και πού να πάω;
Εκείνος: Μακριά μου...
Εκείνη: Δεν έχω πού να πάω...
Εκείνος: Δεν είμαι εγώ για σένα.. Θα σου έκανα κακό...
Εκείνη: Και ποιος δεν κάνει;
Εκείνος: Φύγε.. Θα είναι καλύτερα έτσι.. Δεν σου αξίζει όλο αυτό..
Εκείνη: Και τότε τι;
Εκείνος: Κάτι άλλο...
Εκείνη: Σε σιχαίνομαι...
Εκείνος: Φύγε...
Εκείνη: Όχι...
Εκείνος: Σε παρακαλώ...
Εκείνη: Εσύ να φύγεις...
Εκείνος: Καλώς... (παύση). Κοίταξέ με...
 
(Εκείνη γυρίζει απ’ την άλλη πλευρά. Εκείνος κάνει να την αγγίξει, το μετανιώνει, ανοίγει την πόρτα κι εξαφανίζεται. Ήσυχη νύχτα, κανείς στο δρόμο, ο μόνος ήχος εκείνος του κλάματός της...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου